fbpx

Je voelt het misschien zelf ook: ondernemen zoals vroeger werkt niet meer echt.

  • Je voelt dat je aanbod en aanpak aan vernieuwing toe is. Maar hoe, is niet echt duidelijk.
  • Je sales- en marketingstrategieën leveren niet meer hetzelfde resultaat op van vroeger
  • De behoeftes en consumptiegedrag van je klant zijn veranderd
  • Het is moeilijker om klanten te krijgen

Je haakt af op de oude marketingtechnieken – en dus jouw klant ook. Trekken en pushen werkt niet meer. Je hebt hier ook geen zin in.

feng shui focus discipline an sterken

Het mag gemakkelijker. Maar hoe dan? Je bent wat zoekende.
Je aanpak, aanbod, verdienmodel, branding en website wil je misschien veranderen maar je ziet niet helder hoe.
Je twijfelt of blijft maar veranderen.

Je bent hier niet alleen in

Veel ondernemers zijn momenteel zoekende.

Ze voelen dat de manier van ondernemen is veranderd, dat hun aanbod en aanpak anders kan, maar hoe is niet helder. Je wordt overstelpt met business- en marketingadviezen op social media, waardoor je nog meer de draad kwijt bent.

Je veerkracht om te blijven veranderen geraakt ook op.

Je wil terug:

  • rust
  • duidelijkheid in wat wel en niet werkt
  • een aanbod en prijssetting die kloppen
  • een duidelijke richting waarop je je kan focussen

Let the stars guide you

De sterren (of BaZi) helpen je hierbij (klinkt misschien zweverig, maar het is wel zo ;-)).

The shift

We bevinden ons momenteel in een belangrijke energetische shift (die nog duurt tot rond 2025). Typisch tijdens zo’n shift is dat je dingen wil veranderen in je leven, je huis en in je business.

Deze shift heeft invloed op wereldevents, de natuur, relaties, hoe de mensen denken, hun behoeftes en verlangens, hun consumptiegedrag en dus ook op de manier van ondernemen, je aanbod en marketing doen (bye bye old-style marketing technieken).

Time for a change dus

Deze overgangsperiode is ideaal om te reflecteren, te evalueren, los te laten wat niet meer werkt en open te staan voor nieuwe manieren die jouw persoonlijke- en businessgroei ondersteunen.

Daarom creëerde ik deze gloednieuwe workshop om je hierbij te helpen.

In deze workshop leer je:

  • Wat we mogen verwachten tijdens deze shift (gebaseerd op BaZi, de sterren dus)
  • Trends & tendenzen tijdens de shift tussen 2023 & 2026
  • Hoe vertaal je dit naar je aanbod, aanpak en prijzen?
  • Naar welk types aanbod zal er het meeste vraag zijn de komende twee jaar?
  • Wat werkt wel & minder in marketingland?
  • Booming businesses tijdens de Shift.
  • Hoe blijf je zelf je balans behouden in deze tijd?
Marketing en trends workshop An Sterken

Na deze workshop:

  • Kan je makkelijker beslissen welk aanbod je wel en niet meer aanbiedt
  • Kan je een aanbod en prijssetting maken waar vraag naar is en wat makkelijker verkoopt
  • Weet je hoe je je bestaand aanbod kan aanpassen zodat ze terug afgestemd is op de nieuwe behoeftes van je klant
  • Kan je makkelijker marketing en sales doen zonder jezelf voorbij te lopen
  • Ervaar je terug meer mentale rust en focus

Het begrijpen van de kosmische invloeden in een veranderende ondernemerswereld, kan ook voor jou een leidraad zijn. Schrijf je in voor deze verhelderende workshop, gebaseerd op BaZi (Chinese astrologie) en ontdek hoe je kan fine-tunen en groeien tijdens de shift van 2023-2026.

Wanneer & waar?

  • Nu als je wil!
  • Online

Je krijgt de replay van de workshop die doorging op 26 oktober 2023.

Jouw investering?

97€ (excl. btw)

Werken met de cycli mee ipv ertegenin, werkt makkelijker

Wil je weten hoe je je aanbod en prijzen kan aanpassen aan de nieuwe trends en consumentenbehoeftes? Zodat je je klanten beter kan helpen en makkelijker klanten kan aantrekken? Schrijf je dan hier meteen in.

Veelgestelde vragen

Voor wie is deze workshop ideaal?

Voor dienstverleners, online ondernemers, trainers, consultants, coaches

Wat als ik de workshop ‘Back to the future’ al heb gevolgd?

De inhoud van deze nieuwe workshop is 80% nieuw. Dus heb je vroeger de workshop ‘Back-to-the-future’ over Periode 9 al gevolgd, dan leer je sowieso heel wat nieuws bij.

Kan ik gebruik maken van de KMO-portefeuille?

Deze workshop komt niet in aanmerking voor de KMO-portefeuille.